Floortje,

Floortje kwam samen met haar broertje bij mij via herplaatsing.. Ze waren anderhalf jaar en moesten verhuizen ivm allergie.. Floor haar broertje is op 3 jarige leeftijd overleden aan een aangeboren maag afwijking..
Floortje heeft toen ze 4 jaar was 2 hersenbloedingen gehad, de eerste was gelukkig niet heel ernstig maar de 2e kwam er al gauw achteraan en de dierenartsen begonnen het op te geven.. Gelukkig had Floor zelf een enorme overlevingsdrang en mocht ze na een week weer met me mee naar huis.. Ze is voledig hersteld van dit avontuur en je merkt er nog maar weinig van.. Ze is nu 8 jaar en een vrolijke gezonde dame.. Als ze moe is merk je wel aan dr houding dat ze wat doorzakt door dr pootjes maar verder is ze gezond.
Boris,

Na het overleiden van het broertje van Floor wilde ik een nieuw vriendje voor haar.. Ik zocht eigenlijk een volwassen kater, maar toen werd Boris (X maine coon) in mijn handen gezet van kijk eens wat een leuk hoopje haar.. en ja ik viel als een blok voor hem en heb hem dan ook opgehaald toen hij 11 weken was.. Boris is een heerlijk ventje hij is inmiddels alweer 5 jaar.. Hij is enorm aan me gehecht en laat dit ook merken door overal te zijn waar ik ben.. Boris had de nare eigenschap om te sproeien.. dit werd hoe langer het duurde hoe erger, tot zelfs meer dan 10x per dag.. Boris is nu een half jaar geleden gecastereerd en het is helemaal verdwenen.
Spinner,

Spinner is een heerlijke kruising pers dame..
Ik was helemaal niet op zoek naar nog een kat erbij.. Ik was voor de lol op internet aan het kijken en zag daar haar advertentie.. Ze stond er samen met nog 1 van haar kittens op.. Deze mensen zochten een nieuw huis voor hun beide ivm vakantie.. Ik viel gelijk voor Spinner..
Ik heb contact met deze mensen opgenomen en ze wilde t liefst dat ik beide zou nemen.. Ik heb toen aangegeven dat ik al 2 katten had lopen en dat 4 me wel erg veel werd..
Toen wilde ze liever dat ik het kitten zou nemen.. Ik heb toen aangegeven dat als ze beide kwijt wilde dat ze er beter aan deden dan mij Spinner mee te geven als ze appart mochten omdat zij al 2 jaar was en mensen sneller voor een kitten gaan dus dat ze die zo kwijt zouden zijn maar de moeder misschien niet.
Nou zo ben ik Spinner gaan ophalen en het klikte gelijk met Boris.. Floortje en Spinner kunnen samen door 1 deur maar soms kunnen ze elkaar niet uitstaan.. Maar gelukkig blijft het alleen bij najagen en word er niet serieus gevochten.
Spinner heeft een appart karaktertje... ze is inmiddels ruim 5 jaar en gedraagd zich als een kleine clown.. ze speeld vaak als een kitten en ziet werkelijk overal de lol van in, heerlijk om naar te kijken... Ze is geen echte knuffelkat, aandacht vind ze heerlijk maar wel als ze daar zelf voor komt.. ze zal nooit bijten of krabben maar loopt gewoon van je weg dan...